Presse / 2011 / Juni

Freitag, 24. Juni 2011

"Schlag den Star" (Beat the Star): New Celeb vs. "Average Joe" Episodes Starting September

Germany's celebrities battle it out again. Starting in September, ProSieben will show four new episodes of "Schlag den Star". Steven Gätjen hosts the celebrity version of "Schlag den Raab" (Beat Raab).

Unser Star für Baku [Our star for Baku] Thomas D new Jury President

Das Erste, ProSieben and the pop and youth radio stations of ARD will continue their successful Eurovision Song Contest partnership in the coming year. Following "Unser Star für Oslo" and "Unser Song für Deutschland", in spring 2012 the search will begin for a new artist and a new song that will represent Germany at the Eurovision Song Contest in Baku, the capital of Azerbaijan. "Unser Star für Baku" will be produced by the Cologne-based production company Brainpool.

"Schlag den Star": Neue Folgen Promi vs. "Normalo" ab September

Deutschlands Prominenz schlägt sich wieder: Ab September zeigt ProSieben vier neue Folgen von "Schlag den Star". Steven Gätjen moderiert die Prominentenausgabe von "Schlag den Raab". Bis zu neun Spiele entscheiden bei "Schlag den Star" über Sieg und Niederlage. In jeder der vier Folgen misst sich ein Kandidat mit einem neuen Star aus Show, Film oder Sport.